czwartek, 29 listopada 2012

Polska vs Ameryka!


1. Posiadanie Ipad'a.

Polska

"Wow... on ma Ipad'a!"

Ameryka

"Wow... on nie ma Ipad'a!"

2. Jedzenie w McDonald'zie.

Polska

"Dziś masz urodziny więc pójdziemy do McDonald'a"

Ameryka

"Wolę umrzeć z głodu niż jeść w McDonald'zie w tym syfie!"

3. Bez makijażu w dresach, czerwonej bluzce i zielonej bluzie iść na zakupy.

Polska

"O jaaa.... ta jak się ubrała, wcale o siebie nie dba, jak można wyjść z domu bez makijażu a ten zielony z czerwonym?! czy ona ma lustro w domu!!??"

Ameryka

"......................"

4.  Postrzeganie Ameryki.

Polska

"Chciałbym wyjechać do Usa to kraj takich możliwośći, można tyle zobaczyć, tyle się nauczyć!"

Ameryka

"Polska?! To miasto w Rosji i mówicie tam po niemiecku, tak?"

5. Spotkanie afroamerykanina na ulicy.

Polska

"Wow to jest murzyn!"

Ameryka

"......"

6. Perspektywy po studiach.

Polska

"Jak skończę studia to wyjadę do Irlandii"

Ameryka

"Jak skończę studia to wyjadę do NYC"

7. Możliwość płacenia.

Polska

"Czy można tutaj płacić kartą?"

Ameryka

"Jak to nie można płacić kartą?"

8. Co przeciętny rodzic wie o swoim dziecku?!

Polska

"Mój synek jest w klasie najlepszy, bardzo dobrze zna gramatykę i ortografię, mnożenie do 100 ma opanowaną do perfekcji. Bardzo lubi czytać książki przygodowe i oglądać  filmy dokumentalne. Jak dorośnie będzie naukowcem bo bardzo lubi eksperymentować"

Ameryka

"Mój syn ma na imię Aaron"

9. Randka z dziewczyną.

Polska

"Mam odłożone trochę grosza, mogę zabrać Kasie w sobotę do kina"

Ameryka

"Mam odłożone trochę grosza, mogę zabrać Katie na weekend do Paryża"

10. Chorowanie.

Ameryka

"Płacę duże ubezpieczenie zdrowotne, ale zawsze gdy jestem chory mogę zrobić badania i nie czekam w kolejkach"

Polska 

"Płacę małe ubezpieczenie zdrowotne, ale jak nie mam pieniędzy i nie dam sporej gotówki lekarzowi zbadam sobie wzrok w 2019 roku"

"To jest 10 moich osobistych spostrzeżeń na temat obu tych państw. Nikogo nie oceniam nikogo nie chcę obrazić po prostu sobie tak napisałam."

11 komentarzy:

  1. Fajne te zestawienie- przy wielu pozycjach się uśmiechęłam :D

    Ja zawsze jak widze wszystko z jabłkiem to przypomina mi się obrazek- dwójka dzieci i ojciec. I dzieci mają karki "iPod" "iPad" a ojciec "iPaid" :D Strasznie to drogie i mnie bardzo wkurza ta firma. Mam z dawnych czasów (jak to zaczęło wychodzić to mi kuzynka z Kanady przywiozła) małego ipoda i go już nie używam- deneruje mnie to, że potrzebuje specjalnych programow, zeby zgrywac muzyke, jak nie bede miec wszystkiego na kompie to inne mi sie usunie... Teraz mam faze na Samsunga :P Jako posiadaczka S3 nie potrzebuje nic więcej do życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz kuzynkę w Kanadzie?! ale super :) a żart z "iPad" świetny :D

      Usuń
  2. Piszesz na swoim blogu bardzo ciekawe rzeczy, serio ;) codziennie tu zaglądam i sprawdzam czy nie dodałaś czegoś nowego :D sama chcę być au pair więc takie blogi jak Twój są bardzo przydatne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ale z wieloma związanymi z Polską bym się nie zgodziła, może to kwestia miejsca zamieszkania po prostu i środowiska w jakim się obraca człowiek

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez się nie zgodzę ale każdy ma swoje zdanie i poglądy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest przedstawione w formie żartu (ale spoko, nie każdy to wyczuje :P )ja też się nie z wszystkim zgadzam, ale pisałam to co widziałam, doświadczyłam i doczytałam w necie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo interesujące i momentami zabawne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest w tym dużó prawdy, ale uśmiać można się nieźle z tych porównań :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam... Można teraz zobaczyć jak bardzo różnią się te dwa kraje kulturą. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ameryka

    "Wolę umrzeć z głodu niż jeść w McDonald'zie w tym syfie!"


    HAHHHAHAHAHAH DOKŁADNIE :DD

    I to samo z tą kartą "płatność tylko kartą" biedne dziecko z Polski czyli ja "ale ja nie mam karty..." " JAK TO NIE MASZ KARTY?!?!?!?!"

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha świetnie to napisałaś :D genialny post!

    OdpowiedzUsuń