środa, 24 stycznia 2018

To Juz Jest Koniec, Nie Ma Juz Nic, Jestesmy Wolni - Mamy Nowy Blog





Ze wzgledu, że nie jestem już au pair i nie podaje żadnych nowych przydatnych informacji przyszłym i obecnym au pair, postanowiłam zakończyć tutaj działalność. Może teraz uda mi się częściej pisać, gdyż będzie mi łatwiej pisać o wszystkim a nie skupiać się tylko na au pair-ish tematach.

Dziękuje każdemu kto kiedykolwiek odwiedził mój blog. Dziękuje wszystkim, którzy komentowali, wspomagali i hejtowali.Dziękuje mojej agencji PROWORK, dzięki której mogłam wyjechać do USA i spełnić swoje marzenie, przeżyć cudowny czas i poznać wspaniałych ludzi. Przeszło 5 lat wspólnej przygody dobiega końca w tym miejscu. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze znajdzie tutaj przydatne informacje i podejmie właściwą decyzje w życiu i wyjedzie jako au pair

Wszystkiego Dobrego i Powodzenia!


moj nowy blog:

LINK: NOWY BLOG


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz