poniedziałek, 26 listopada 2012

Do you speak english? yes, I don't !

Święto Dziękczynienia - był oczywiście indyk


i wszystkie inne typowe amerykańskie dania. Przyjechali do nas rodzice hostki ze znajomymi. Uczta odbywała się więc głównie w języku polskim :) (znajomi hostki rodziców nie znają angielskiego).

Black Friday!

Cały tydzień czekałam, żeby kupić wszystko po normalnych cenach. Głupia byłam myśląc, że BLACK FRIDAY to nie wiadomo co. Podziwiam ludzi, którzy stali o północy w kolejkach. Dobra ja pojechałam dopiero o 15 na shopping ale wszystko co chciałam i co kupiłam było po normalnej cenie. Czyli nawet, gdybym stała w kolejce to nic bym nie wybrała. 

Kupiłam tylko kolejną płytę. Miałam kupic cala kolekcję, ale to CD zawiera w sobie podsumowanie przebojów Eminema a co za tym idzie wszytskie moje ulubione piosenki. Dlatego wyszłam na tym interesie lepiej!

Kupiłam sobie również pidżamę za 12$

Poza tym wracając do Nashville (mam nadzieję, że już po raz ostatni) pokaże wam moje suveniry:


Prawo jazdy Elvisa ( nie wiem po co mi to, ale kupiłam)
2$


Brelok 4$


Magnesy z stanami, chcialam kupić ze wszystkimi w ktorych byłam, ale najlepszych tj. NY czy Ohio nie bylo już :P

1 stan - 2$


Odznaka sheriff''a 4$

Poza tym ostatnio wszystko jest przeciw mnie. Pojechałam z Natalii do Starbucks'a na herbatę. Pojechałyśmy w nowe miejsce. Był to bardzo wielki Starbucks pełno wygodnych foteli, lampki i nawet pełno książek czasopism. Poszłam więc po jakąś książkę, pierwsza jaka w padła mi w ręce to CANADA - całkowity opis całego państwa. Poza tym w poniedziałek host kupił mi bardzo pyszny ( już jest moim ulubionym) napój a jego nazwa to Canada  Dry

Helena twierdzi, że to typowy amerykański napój ( dziwne, że nazywa się Canada)
Smakuję prawie jak sprite, ale jest o niebo lepszy! 

Więc pomimo iż bardzo chcę - ciężko mi choć na chwilę zapomnieć :/ 


W sobotę byłam z Natalii na imprezie. Gdzie grają zajebistą muzę i obowiązuję strój wyjściowy. Tylko dziwnym faktem jest to, że zamówiłam 2 drinki za 5$ a zapłaciłam 22$ ale to jest USA tego nie ogarniesz. I jak to na imprezie poznałyśmy nowych ludzi. Ostatnio był to Kanadyjczyk i Meksykańczyk tym razem byli to Irlandczyk i Portorykańczyk jakby to w USA nie było amerykanów :/



a tak miałam iść ubrana na imprezę :D  / ale jednak wybrałam inną opcję. 

17 komentarzy:

  1. może jeszcze gdzieś znajdziesz takie magnesy, albo jak bardzo chcesz to ebay ;)
    A dyskografię Eminema posiadam calutką :D Uwielbiam go, ale muszę mieć odpowiedni nastrój by słuchać go :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze czas to podejrzewam, że znajdę w jakimś innym turystycznym mieście. Ja Eminema zostawiłam w PL... i słucham go 24/h tylko nie jak jadę z Erykiem, bo jest za młody :D

      Usuń
  2. Gdzie kupiłaś piżamę? świetna!
    Tez mam zamiar zbierać magnesy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, mam 3 piżamy z walmartu ale takiej nie widziałam :P

      Usuń
    2. no to musisz przyjechać do Ohio - tutaj ją dostaniesz :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. tylko hostka, dlatego host nie spędził za wiele czasu w tym towarzystwie.

      Usuń
  4. Gifty fajniutkie :)

    a Helena to Twoja podopieczna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny strój :P wyjściowy :D

    Oj marzą mi się takie święta- Ameryka pełną parą :D
    Z tego co w radiu słyszałam Amerykanie wydali ok. 59mld dolarów w Black Friday :P Więc nie jest najgorzej :D

    Patrząc na twoj blog i wpisy łatwiej wierzyć, że marzenia da się spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że polskie radia dostarczając więcej info na temat ameryki niż w amerykańskim radiu :)

      marzenia trzeba realizować a nie tylko w nie wierzyć! Też możesz wyjechać!! :D

      Usuń
  6. Też się zawiodłam na black friday, więc pjona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanada, Canada, Kanada, Canada - teraz będziesz ją wszędzie widziała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta piżama jest mega czadowa! :D
    Oj wiedzę, że Kanada Cię prześladuje. Ja jak wyjadę może będę mieć okazję tam pojechać- chciałabym bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te magnesy ze stanami, muszę takie upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. You may also choose to post an ad on mobile apps that are
    used by your target demographic. These lackluster figures definitely do
    not augur well for Android’s future. Mobile phone advertising must begin with the
    creation of the digital ads that will be displayed within the smart phones.



    Here is my web-site - mobile ad network

    OdpowiedzUsuń