piątek, 16 listopada 2012

Lenistwo!


Jak zapewne wiecie lub nie amerykanie uznawani są za gruby i leniwy naród. Czy to prawda czy nie, nie mnie to oceniać. Chciałabym jednak przedstawić wam kilka informacji na temat wygody amerykanów! 


BANKOMATY - po co parkować, wychodzić z samochodu i iść do banku jak można wyciągnąć pieniądze siedząc w samochodzie. To zdjęcie co widzicie poniżej to bankomaty. Ten pierwszy  z lewej strony to taki sam jak typowa ściana płaczu w PL natomiast 2 obok są do czeków. Wkładasz czek do tuby i panie z banku odsyłają Ci pieniądze. Proste?! 



WYPOŻYCZALNIA - idąc do sklepu na zakupy obowiązkowo nie zapomnij wypożyczyć nowego filmu czy nowej gry! 


APTEKA - jak już jesteście chorzy to po co zarażać innych. Wrzućcie receptę do tuby na ekranie sprawdźcie co jeszcze mają w aptece i tubą panie z apteki prześlą wam leki. 


Ja w każdym razie do leniwych ludzi nie należę i dlatego w ten weekend jadę do Tennessee
 chlać Jacka Daniels'a :)


P.S. Dobra jestem leniwa - nie lubię i nigdy mi się nie chcę pakować !! a rozpakowywać to już w ogóle :p



5 komentarzy:

  1. ten bankomat pobił wszystko po prostu! Jakaś masakra ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałaś dodać, że jak chcą oddać książki do biblioteki, to też podjeżdzaja do okienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale trzeba przyznać, że są kreatyni bo ja nie wpadłabym na takie rozwiązania :D

    OdpowiedzUsuń