piątek, 14 września 2012

Rozstania

Wcześniej tego nie pisałam ale mam 3 starsze siostry. Ze względu, że jestem najmłodsza a one są dużo starsze mam dużo siostrzeńców, siostrzenice i 3 chrześniaków :) 
Moje 2 siostry mieszkają w Irlandii odwiedzałam je na każde ferie i wakacje. One też nas zawsze odwiedzają w sezonie wakacyjnym. 3 tygodnie temu odjechała jedna wraz z dziećmi.


Jedna odjechała i zaraz przyjechała druga. Tak mijały mi wakacje w miłym i rodzinnym gronie. Dzisiaj jednak wrócili do Irlandii. W domu zostałam znowu sama z rodzicami. 


Dzieciaki dostarczały mi dużo rozrywki i energii, miałam ich, więc nie myślałam tyle o wyjeździe. Teraz to się zmieni. Całkowicie zostanę pochłonięta przygotowaniami i pakowaniem do U.S.A. A pozostało już tak niewiele dni. 

4 komentarze:

  1. ale słodkie te dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naładowałas baterie, więc na najbliższe miesiące wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh - dzięki, obyś miała rację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAnim się nie obejrzysz a będzie w samolocie do USA ;)

    OdpowiedzUsuń