poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Rodziny...

No i zaczyna się... kilka dni od otwarcia mojego profilu w CC już się coś dzieję.
Mam mieszane uczucia, bo chciałabym jeszcze wiedzieć co ma mi do zaproponowania Prowork ponieważ to właśnie na tą agencję bardziej liczę.
Pierwsza rodzina z Il 30 min do Chicago chciała abym pracowała 24/h i wszystkie weekendy... o nie przepraszam napisali że niektóre weekendy będę miała wolne!!!. I tak zniknęli z mojego profilu ( thank you God!!). I dziś znów rodzinka jest, tym razem odezwali się do mnie:) napisali maila, z Minnesoty. Napisałam na www.forum.aupairpoland.com.pl żeby ktoś napisał co wie o tym stanie ale cisza ... :/
Za 2 dni może Prowork dostanie moje dokumenty zanim sprawdzą i wyślą do USA trochę jeszcze minie. Ale przecież poczekać można :)

6 komentarzy:

  1. Hey, polubiłam Twój styl pisania od pierwszego wejrzenia, nie wiem czemu...ale będę tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jak najbardziej polecam Prowork! Sama wyjeżdżam niebawem za pośrednictwem tego biura i nie moge powiedzieć złego słowa o tej współpracy. Interesują się przbeiegiem sytuacji, wszystko wyjaśnią, dzwonią( czasem nawet za często! ) i wszystko jest jasne i przejrzyste! Natomiast o CC nie słyszałam zbyt wiele dobrego. Tak więc nie zastanawiaj się i zmieniaj agencje!
    gośka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gośka - obyś miała rację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby Ci się udało znaleźć fajną rodzinkę. Trzymam kciuki !!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja drugi raz wyjechałam z CC ;) ps. kocham to operkowe zdjęcie - tak, wszystkie tak naprawdę jesteśmy superbohaterkami- ps dołączam do grona twoich podglądaczy.
    Pozdrawiam z Annapolis

    OdpowiedzUsuń
  6. no póki co w CC nastała ciszaa... ( chyba ktoś z CC czyta mojego bloga i wie, ze udałam się do konkurencji :P ). Zobaczymy - jeszcze nie chce zapeszać i stawiać na jakąś agencję bo mogę się przejechać. Fajnie masz - już w USA :)

    OdpowiedzUsuń