poniedziałek, 20 sierpnia 2012

First family!

First family!!

45min od Chicago,
4 dzieci ( trojaczki- 7letnie i 8 letni chłopiec)

Nie nazwałam tego pierwszym matchem ponieważ siedzieli tylko parę dni na moim koncie i się nie odezwali. A że poszukiwali bardziej, służącej, sprzątaczki, kucharki, niańki i napisali, że co jakiś czas dostane wolny weekend pierwsza nie zagadałam....

First Match!

Hopkins - Minneapolis
samotny ojciec z dwójką dzieci ( 7 i 6 lat)

kontakt zakończył się na mailowaniu, później po prostu zszedł z mojego konta i tyle. 


Second family!

30min od Chicago
same dziewczyny (16,14,13,11lat)
po prostu byli, nie odezwali się i to nawet dobrze, bo pracujące były wszystkie weekendy i w tygodniu od 9.00- 11.00 a później od 16.00- 22/23 bo dziewczyny długo siedziały wieczorami gdyż miały dużo obowiązków w ciągu dnia. 


Second Match!

35min od Bostonu
3 dzieci ( 2, 5, 6lat),



First Match w AuPairCare!!
Rye NY,
3 dzieci ( 3,3,5 lat)
3 razy host mom umawiała się ze mną na rozmowę na skype, ja dzwoniłam a ona nie odbierała, pomimo, że była dostępna mówiła, że nie miała internetu. I tak wysłałam jej maila, że to nie ma sensu, bo i tak preferowałabym dzieci starsze niż 5 lat. 




Legenda:
Zielony - tylko byli na profilu
Żółty - matches













5 komentarzy:

  1. Czyli coś się dzieje :)
    U mnie neistety cisza.. :(

    OdpowiedzUsuń

  2. zobaczysz, że jeszcze szybciej będziesz miała swój perfect match :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty też znajdziesz swój Perfect match, ja też długo czekałam i czasami traciłam nadzieję ale znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nam się uda!
    Może nawet wyjedziemy w tym samym dniu? Kto wie? ;)

    Czasami mam chwile, że wiem iż wyjadę choćby za jakiś czas, a są momenty, że totalnie sobie nie radzę i się załamuje..

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaki termin podałaś w agencji? bo ja mam zamiar wyjechać 1 października, przynajmniej tak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń