niedziela, 12 października 2014

Nie jestem juz AU PAIR!!!



9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu stwierdzam, że zgadzam się z Tobą w 100% co do wyboru rodziny. Moim zdaniem, można ewentualnie wybrać między wschodem, a zachodem, ale żeby napalić się na przykład na NYC i jechać do rodziny, z którą z góry jesteśmy skazane na niepowodzenie to... czysta głupota :) W końcu, w założeniu, mamy być z nimi co najmniej rok ;)

      P.S. Schudłaś jeszcze od filmiku o diecie 1000kcal? Wyglądasz świetnie :)

      Usuń
    2. dziekuje :*
      Jeszcze troche cm mi ubylo :)

      Usuń
  2. Ja od początku mówiłam sobie, żeby wcale nie skupiać się na lokalizacji. NYC był zawsze moim ogromnym marzeniem, ale chciałam to miasto tylko zobaczyć, nawet nie marzyłam o mieszkaniu tam. W końcu udało mi się znaleźć PM i od początku czułam, że jest perfect. Wiek dzieci idealny, rodzina wspaniała, wyrozumiała, aktywna, pozostawiająca dużo swobody i co najlepsze na przedmieściach NY :) Póki co wydaje się wszystko idealne, za 3 tygodnie lecę, mam nadzieję, że się nie zawiodę.
    I pamiętam jak pierwszy raz natrafiłam na Twojego bloga, tak mi się spodobał, że zaczęłam się zastanawiać 'dlaczego wszyscy tak przestrzegają przed Ohio?'. Wszędzie może być idealnie, niezależnie od stanu :)

    A mam jeszcze takie dwa pytania:
    Nadal mieszkasz ze swoją HF?
    I jak myślisz, czy gdyby nie N zostałabyś tak długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poki co tak, szukamy mieszkania, ale specjalnie nam sie nie spieszy :)
      dobre pytanie, ale mysle ze raczej bym po 1 roku pojechala w inne miejsce :) a po programie czy bym zostala to nie wiem, zalezy jak by tam bylo :)

      Usuń
  3. Bardzo mądrze mówisz ;)
    Częstą głupotą jest również wyjazd do USA jako Au Pair bez żadnego doświadczenia. Osoby nakłamały w referencjach, porwały dzieciaki do zdjęć i tyle. A potem płacz i zgrzytanie zębów, bo rzecz nie polega tylko na podróżowaniu, ale przede wszystkim na opiece nad dzieciaczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak jak mowisz, ludzie mysla tylko o USA a praktycznie opieka nad dziecmi jest tutaj najwazniejsza :D

      Usuń
  4. Fajny blog, bylam na au pair w szwecji, teraz mieszkam w Kalifornii

    mowj blog www.milvine.com

    OdpowiedzUsuń