piątek, 4 października 2013

368 dmi w USA


32 komentarze:

  1. No właśnie ja jestem w takiej sytuacji że nie wiem co chce robić po liceum. Po maturze będę miała 19 lat, czy to nie za wczesnie w kocu tam jest sie pelnoletnim w wieku 21 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozesz wyjechać jako au pair na wakacje do państw europejskich.

      Usuń
  2. Chciałaś pojechać - i pojechałas :) Marzenia się spełniaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam u Ciebie na blogu duużo przydatnych informacji, dzięki:)

    http://usalikeadream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam przekonana, że ty jesteś z Sheldonem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku jak zaczęłaś poznawać Amerykanów i ich nie rozumialas lub nie wiedziałam jak coś powiedzieć to co robiłaś w takich sytuacjach? Nie czulas bezsilności? Nie myślałaś o powrocie? Ja tez mam zamiar wyjechać i język to moja przeszkoda. Bardzo sie boje sytuacji kiedy czegoś nie zrozumiem albo bede z kimś siedziała czy coś i nawet nic nie powiem:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo pytałam o powtórzenie, albo udawalam, ze rozumiem i przytakiwalam :) niezbyt dobra metoda, ale czasami wstydzilsm sie przyznać ze nie rozumiem. Zreszta jak juz ktoś 3 razy powtórzył zdanie a ja wciąż nie wiem, poddawalam sie i tyle.

      Usuń
  6. Jak długo czekałaś na pierwszą rodzinkę na roomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamietam, ale mówiłam o tym w jakimś filmowi.

      Usuń
  7. Nagrałabyś vloga ? 1 dzień z Twojego życia jako au pair ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To w takim razie jak oni mówią 'wy jesteście'? Zaciekawiła mnie ta kwestia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You all are lub you guys.

      Usuń
    2. dzięki za wyjaśnienie. Mam jeszcze niecały rok na naukę, bo po magisterce chcę też wyjechać jako au pair. Podobnie jak Ty będę po pedagogice i nie widzę dla siebie jakoś tutaj pracy, dlatego lecę zdobyć większe doświadczenie, może to na przyszłość pomoże :) a i mam jeszcze pytanie. Wstępnie też myślę o proworku, ale kusi też apia. Mogłabyś wskazać główne plusy i minusy obu i co byś polecała i czemu?

      Usuń
    3. a ja wyjeżdżam po licencjacie i zaczynam korki z angielskiego:) po roku na budownictwie obecnie studiuję tylko resocjalizację,bo tylko to mnie interesuje i kręci,a w więzieniu czy w areszcie czuję się jak ryba w wodzie,ale niestety nie mam znajomości, a dostać się tam bardzo trudno stąd pomysł na au pair,bo nie wiem co bym chciała w zyciu robić;/
      też zastanawiam się nad agencją i jak na razie najbardziej jestem zdecydowana na APiA,bo ma bardzo dobre opinie i zajmują się tobą nawet jak jesteś w rematchu,a inne agencje mają różne i w większości negatywne opinie dotyczace tej kwestii. A CC to już dla mnie porażka wielka,bo nie rejestrowałam się,tylko wysłałam listę pytań o koszty,jak przebiega proces,a w odpowiedzi dostałam maila,że mam się zarejestrować i dopiero wtedy będą odpowiadać na moje pytania;/

      Usuń
  9. To chyba czas by angielski zaskoczył cie po raz kolejny, culture się wymawia KALCZER :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak sie mówi w końcu byłam w tej agencji przez wiecej niż pól roku. Ja mam po prostu swój własny Angielski i własna wymowę. Czasami z koleżanka tworzylysmy własne czasy i wyrazy dla zabawy.

      Usuń
  10. a jak byłaś na miejscu to angielskiego uczyłaś się przez rozmowy z innymi,czy siedziałaś nad książkami, notatkami? po jakim czasie zaczęlaś nie zamieniać zdań z polskiego na angielski i zauważyłaś poprawę w mówieniu,rozumieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzialam trochę nad książkami i oglądałam filmy na yt, ale sądziłam ze nie widzę efektów. Najwieksza zmiane zauważyłam od kiedy spotykam się z Nate/Sheldon. Myśle, ze to on sprawił, ze mój angielski jest dużo lepszy.

      Usuń
  11. jak sądzisz..lepiej wziąć udział w programie au-pair od razu po liecum czy pójść na jakieś studia i dopiero po?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co chcesz pózniej robić w życiu i jakie masz plany na siebie. W zależności co studiujesz czasami studia Polskie są tu dużo mniej warte. A jeśli chcesz tylko przeżyć przygodę i spędzić rok w USA to lepiej przed studiami. Ja ogólnie uważam, ze przed studiami lepiej.

      Usuń
  12. Opowiesz o tym dlaczego nie jesteś już z Sheldonem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opowiem, bo wciąż z nim jestem. Skąd masz w ogóle takie info?! Lol

      Usuń
    2. w filmiku opowiadałaś, że jesteś z Nathanem czy jak to sie tam pisze, przynajmniej tak zrozumiałam :D

      Usuń
    3. Sheldon i Nathan to jedna osoba ;)

      Usuń
    4. Dokladnie tak! Nate (Nathan) to jego imię a ja go nazywam Sheldon. Sheldon pochodzi z filmu Teoria Wielkiego Podrywu i Ci co czytają mój blog od jakiegoś czasu wiedza o co chodzi :)

      Usuń
  13. Hej:) Kiedys mowilas o prawku amerykanskim, mowilas ze zdawalas teorie.
    A nie wystarczy zdac tylko testu teoretycznego jesli posiada sie prawko polskie i miedzynarodowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *poprawka;mowilas ze zdawalas praktyke

      Usuń